Гендиректор Amazon: Питання з одного слова має "найбільше значення" для вашої кар'єри

Допитливість може бути потужною рисою на робочому місці, стверджують експерти з комунікацій.

Генеральний директор Amazon Енді Джассі поділився у своєму щорічному листі до акціонерів, що звичка ставити запитання, зокрема "Чому?", з дитинства допомогла йому досягти успіху. Цей підхід, за його словами, став рушієм інновацій в Amazon, пише CNBC.

"За майже 28 років моєї роботи в Amazon найбільшою різницею у відносному зростанні компаній та окремих осіб була їхня здатність до навчання", – написав Джассі, наголосивши на важливості високого YQ — інстинкту часто ставити запитання.

Він зазначив, що просте "Чому?" допомогло співробітникам краще розбиратись у складних питаннях, уникати помилок і створювати нові продукти, як-от Amazon Prime чи Alexa.

"Ці винаходи народжуються через те, що хтось запитує, чому ми не можемо змінити те, що можливо для клієнтів", – підкреслив керівник.

Експерти погоджуються: допитливість сприяє ефективній комунікації на роботі. За словами викладача Стенфорду Метта Абрахамса, це демонструє відкритість до зворотного зв’язку та емпатію, що підвищує довіру колег.

У свою чергу, CEO OpenAI Сем Альтман заявив, що в епоху ШІ м’які навички стануть вирішальними: "Зрозуміти, які питання ставити, буде важливіше, ніж знайти відповіді".

Вас також можуть зацікавити новини: