Фахівці навели приклад однієї жінки, яка міняла акумулятор три рази протягом року.
Деякі проблеми з автомобілем можна виявити дуже легко, до прикладу, несправну лампочку. Для цього вам потрібно просто увімкнути фари, обійти автомобіль та подивитися, яка з них не працює. Однак інші поломки можуть виявитися справжнім жахом для діагностики, зокрема розряджання акумулятора є однією з них. Про це пише Slashgear.
Через таку проблему ви постійно розраховуєте на кабелі для запуску двигуна та замінюєте акумулятори частіше, ніж потрібно. За словами експертів, причиною цього може бути будь-що - від пошкодженої проводки до не оригінального радіоприймача або несправного датчика.
"Саме це сталося з однією жінкою, яка володіла автомобілем Toyota Tacoma 2019 року випуску. Розчарована тим, що вона вже тричі замінювала акумулятор протягом року, вона записалася на ремонт, оскільки, здавалося, визначила проблему як несправний датчик тиску в передньому лівому колесі. Як виявилося, її діагноз був неправильним, але, на щастя, технік зміг досить швидко визначити проблему", - розповіли у матеріалі.
Спершу фахівець провів тест на паразитне споживання енергії, який виявив, що енергія споживається звідкись. Після чого він помітив миготливий донгл у ніші для ніг водія, який був підключений до порту OBD-II. Такі пристрої здебільшого використовуються для діагностики.
"Він негайно вилучив його, а потім повернувся до свого мультиметра, який майже відразу підтвердив, що паразитне споживання зникло. Можливо, це було дещо незручно, але саме пристрій власника спричиняв споживання енергії і коштував йому невелику вартість на заміну акумуляторів", - підкреслили у Slashgear.
Найнеприємнішою особливістю паразитного розряду акумулятора є те, що його можуть спричинити майже будь-які фактори, проте є низка причин, які трапляються частіше за інші.
"Якщо ви помітили, що акумулятор розряджається, почніть з перевірки основних речей - чи не залишили ви увімкненими фари? Це може бути щось очевидне, наприклад фари, або щось менш очевидне, наприклад внутрішнє освітлення, або навіть невелике світло, що світиться, якщо бардачок залишений трохи відкритим", - радять у публікації.
Якщо такі речі не є причиною, то варто задуматися над віком самого акумулятора. Якщо йому більше пʼяти років, тоді, ймовірно, настав час його замінити. Крім того, екстремальні погодні умови теж не сприяють його роботі, тому якщо ви зіштовхнетеся з цією проблемою взимку, то це означає, що вам варто замінити акумулятор.
"Якщо ваш генератор вийшов з ладу, акумулятор не заряджатиметься під час руху, що може змусити вас знову діставати кабелі для запуску двигуна, коли ви наступного разу сідатимете в автомобіль. Існують різні способи визначити, чи вийшов з ладу ваш генератор, якщо ви не хочете платити техніку за діагностику проблеми", - додають у матеріалі.
Також дуже поширеною причиною є встановлення радіоприймача з вторинного ринку або підключення донгла до порту OBD. Якщо ви помітили розряджання акумулятора після встановлення чогось з вторинного ринку, то зазвичай це свідчить, що проблема саме в цьому.
"Мультиметр - це недорогий прилад, і за допомогою нього ви також можете провести тест на паразитне споживання енергії акумулятора, як це зробив технік на згаданому Tacoma, який покаже, коли споживання було усунуто або чи існує воно взагалі", - підсумували у Slashgear.
Раніше експерти відповіли, чи псується покриття авто, якщо мити його кожного дня. На їхню думку, це може призвести до вицвітання фарби через те, що захисний віск змивається.
Також було названо японський автомобіль, який рідко потребує ремонту. Ним виявився Acura MDX, який завоював репутацію одного з найнадійніших преміальних SUV на ринку.