Психологи запевняють, що це ефективний спосіб перевірки деяких найважливіших якостей для успіху в бізнесі, таких як скромність, ініціативність та оптимізм.
Мільярдер Джефф Безос на співбесіді у своїй компанії Amazon завжди ставив одне доволі дивне запитання, однак, як пише Inc.com, психологи вважають його дуже показовим для визначення особистості кандидата.
"Коли я працював в Amazon у 1999-2006 роках, улюбленим запитанням Джеффа Безоса на співбесіді було "Ви щасливчик?", - розповів колишній керівник Amazon Ден Роуз.
Запитання може здатися дивакуватим, проте психологи наполягають, що це незвичайний, але ефективний спосіб перевірки деяких найважливіших якостей для успіху в бізнесі, включно зі скромністю, ініціативністю та оптимізмом.
Питання про те, чи щастить потенційному кандидату, за словами венчурного інвестора Патріка Майра, насправді є чудовим способом оцінити скромність.
Як наголошується в статті, це показує, що ви розумієте, що ваша удача полягає не тільки у вашому безмежному інтелекті та вражаючій трудовій етиці. Вона також полягає в тому, щоб опинитися в потрібному місці і в потрібний час.
При цьому люди, які відмовляються визнавати роль удачі у своєму житті, найімовірніше, є жадібними до уваги егоїстами.
Крім того, наука показує, що удача насправді не повністю випадкова. Люди створюють більшу частину своєї удачі за допомогою свого світогляду та поведінки.
Так, в одному психологічному експерименті дослідники дали випробовуваним газету і попросили їх якомога швидше підрахувати кількість картинок у ній. Деяким було потрібно багато хвилин, щоб відповісти. В інших відповідь була готова за лічені секунди.
При цьому дослідники таємно вставили на другу сторінку поле з таким текстом: "У цій газеті 43 зображення. Можете припинити читати". Люди, які вважали себе щасливчиками, з набагато більшою ймовірністю помічали це поле і позбавляли себе необхідності перегортати сторінки.
Крім того, коли ви визнаєте, що вам щастить, це не просто відображає минулі удачі. Це також, імовірно, вказує на те, що ви очікуєте удачі і в майбутньому. Іншими словами, ті, хто називає себе щасливчиком, схильні бути оптимістами.
А наука показує, що зосередженість на достатку і можливостях, як правило, робить людей більш креативними і загострює когнітивні здібності.
Раніше працівник розповів про дивний тест на склянку води на співбесіді та поділився, як його краще пройти, щоб отримати схвалення роботодавця.