До цього екстрасенс приголомшив новими пророцтвами про війни.
Бразильський екстрасенс Атос Саломе, якого називають "живим Нострадамусом", зробив нове похмуре передбачення, передає The Daily Mail.
Зазначається, що цього разу провидець висловився про майбутнє Меган Маркл, зокрема про її плани щодо другої серії продуктів свого бренду As Ever, який вона запустила у квітні.
Як заявив Саломе, цей бренд був задуманий як продовження публічного іміджу Маркл. При цьому він попередив, що у нього немає "довгострокової послідовності". За словами екстрасенса, бренд стикається зі структурними перешкодами:
"Хоча візуально він відповідає мінімалістським тенденціям, йому бракує символічної глибини та архетипічної ідентичності - атрибутів, що цінуються в таких відомих брендах, як Dior або Loewe. Прихована мета ініціативи не стільки комерційна, скільки геополітична: спроба перепозиціонувати Гаррі та Меган на світовій сцені впливу".
"Живий Нострадамус" додав, що бачить "прогресуюче погіршення образу Меган в аудіовізуальних медіа":
"Навіть незважаючи на спроби ребрендингу, зосереджені на проблемах жінок або соціальному впливі, керівники та продюсери вже вважають її ім'я "переоціненим"... Її образ дедалі більше зношується, особливо в традиційних ЗМІ. Відсутність символічної глибини в її проєктах і сприйняття невідповідності між дискурсом і практикою підривають її авторитет".
Нагадаємо, раніше "живий Нострадамус" приголомшив новими пророцтвами про війни.