Як правильно обрати курячі яйця до Великодня - поради від “Квочки”

Актуально

Традиційно напередодні Великодня істотно зростає попит на курячі яйця.

Українськими птахівниками торік було вироблено 16 млрд. яєць, значна частина яких була реалізована на внутрішньому ринку та на експорт.

Як правильно обрати яйця і проконтролювати їх свіжість, розповіли фахівці  найбільшого в Україні виробника курячих яєць і продуктів з них агрохолдингу «Авангард», що входить до групи компаній «Укрлендфармінг» бізнесмена Олега Бахматюка і виробляє яйця під торговою маркою “Квочка”.

Традиційно напередодні Великодня суттєво зростає попит на курячі яйця. Їх розписують, ними прикрашають домівки, додають у пасхальну випічку та великодні смаколики. А птахівники щороку намагаються задовольнити підвищений попит. Так за підрахунками Держстату обсяг виробництва яєць торік зріс ще на чотири відсотки – до 16 мільярдів штук.

Фахівці агрохолдингу "Авангард" – одного з найбільших виробників яєць в Україні, які продають яйця під торгівельною маркою "Квочка", рекомендують звертати увагу на колір яйця. Наприклад, чим свіжіше біле яйце, тим воно світліше. З часом шкаралупа сіріє. Значну роль відіграють й умови утримання курей. Про це йдеться в сюжеті 24 каналу.

"У домашніх умовах курка знаходиться на вільному годуванні, на промисловому – вона знаходиться на клітковому утриманні. І годують її на фабриці збалансованими повноцінними комбікормами, а вдома – тим, що дадуть, тим, що знайде", – сказав директор птахофабрики "Макарівська" В'ячеслав Коцан.

На відміну від домашніх, яйця торговельної марки "Квочка" сортують відповідно до ґатунку, тобто залежно від ваги та маркерують кожне датою фасування. "Є категорія "дрібне", є категорія С2, С1, С0 та С0", – пояснила технолог агрохолдингу "Авангард" Інна Ігнатченко. Яйця "Квочка" доставляють на українські магазини, дотримуючись необхідного температурного режиму – від чотирьох градусів. Свіжими вони вважаються до 25 днів. Проте, у холодильнику яйця можна зберігати і до двох місяців.

«Авангард» (AVANGARDCO IPL) - найбільший виробник яєць і сухих яєчних продуктів в Україні, що входить до групи компаній «Укрлендфармінг» (Ukrlandfarming) українського бізнесмена Олега Бахматюка і виробляє йця під торговою маркою “Квочка”. До складу компанії входять 19 птахофабрик, 3 інкубатора, 10 зон для підрощування молодняка, 6 комбікормових заводів, 3 склади тривалого зберігання яйця, 2 птахокомплекси повного циклу «Авіс» і «Чорнобаївське», а також завод з виробництва яєчних продуктів «Імперово Фудз». Яйця і яєчні продукти компанії відповідають вимогам стандарту «Халяль» і дозволені для експорту до Європейського Союзу.