Водночас згідно з консолідованими результатами 2012 року, валовий дохід підприємства зріс на 1,6% - до 918,8 млн грн, а чистий дохід збільшився на 3% - до 780,9 млн грн.
За даними прес-релізу, у структурі реалізації компанії, крім хліба і хлібобулочних виробів, 17% займають хлібні напівфабрикати та 11% - кондитерські вироби.
Довідка УНІАН. «Концерн Хлібпром» є одним з найбільших виробників хліба в Україні з часткою ринку 8%. Основна діяльність - виробництво та продаж хліба, заморожених напівфабрикатів та кондитерських виробів. Торгові марки компанії - «Хлібна хата», «Наминайко», «Палаццо Бандінеллі».
«Концерн Хлібпром» за підсумками 2011 року отримав чистий збиток у розмірі 27,2 млн грн проти 5,9 млн грн чистого прибутку у 2010 році.