Експерт назвав 10 найбільш "невбиваних" вживаних машин: їх сміливо можна брати

Перевірено експертом

Розповідаємо, які вживані машини варто купувати, а яких - уникати.

Українці часто купують вживані авто. Вони дають змогу закрити потребу в транспорті й не так сильно б'ють по бюджету.

Автомобільний експерт, директор київського автосалону CarCity Костянтин Литвинов розповів УНІАН, які старі авто найнадійніші.

Які 10 найнадійніших автомобілів

Ми дізналися в експерта, який старий автомобіль найнадійніший.

"На мій погляд, найнадійнішими є вживані автомобілі японських брендів Toyota, Honda, а також корейські машини Kia (входить до складу Hyundai Motor Group) і німецькі - Volkswagen. Якщо говорити про більш масові автомобілі, народні, то з "японців" я б радив купувати вживані Toyota Camry. Такі машини будуть найнадійнішими серед седанів у Toyota. Гібридний автомобіль Toyota Camry 2020, 2022, 2023 років коштуватиме в середньому від 20 до 27 тисяч доларів", - зазначив він.

За його словами, загалом на ціну вживаних автомобілів дуже впливають комплектація, пробіг, а також те, чи була машина в ДТП. У Toyota Camry є такі "мінуси":

  • погана шумоізоляція;
  • виробник почав дуже економити на матеріалах, які використовуються всередині автомобіля, тому можуть бути потертості на кермі та просілі сидіння.

Плюсом Toyota Camry є те, що це надійна машина, і вона проста в експлуатації.

"Моя найулюбленіша стара Honda - це невеликий кросовер CR-V з об'ємом двигуна 2,4 літра з коробкою передач з гідротрансформатором. У цих машин супернадійний двигун, тому ці автомобілі можна брати навіть із великим пробігом, але, звісно, перед купівлею авто потрібно ретельно перевіряти", - поділився Литвинов.

Як він додав, вартість Honda CR-V 2.4 становить приблизно від 12 до 15 тисяч доларів. Ця машина дуже надійна, вона функціональна - на ній можна і на шашлик поїхати, і на роботу, і в театр. Водночас мінусом японських автомобілів є те, що вони дуже вразливі до корозії.

"Серед "корейців" я б радив обрати вживану Kia Cerato. Під час поїздок містом витрата палива може становити від 7 до 9 літрів на 100 кілометрів, а для корейських авто це відносно небагато", - сказав експерт.

Литвинов зазначив, що вартість такої машини може становити від 7 до 12 тисяч доларів.

Якщо ви обираєте вживану автівку Kia, то купуйте авто без системи GDI (система прямого впорскування бензину в двигун). Двигуни з такими системами, стверджує експерт, ненадійні. Ще одним мінусом Kia є корозія - вона з'являється на днищі, арках, порогах.

За словами експерта, ще можна купити старий Hyundai Accent з бензиновим двигуном 1.6 або з ГБО. Старий Hyundai Accent коштує приблизно від 8 до 10 тисяч доларів.

Ця машина проста в експлуатації та догляді. А мінуси Hyundai Accent полягають у тому, що автомобіль має погану шумоізоляцію та іржавіє.

Також можна купувати вживані автомобілі Volkswagen Passat з дволітровим дизельним двигуном. Ці машини в експлуатації обходитимуться дорожче, ніж автомобілі Kia, Hyundai або навіть Honda, але вони і якісніше зроблені, ніж їхні конкуренти. Крім того, Volkswagen Passat менш схильні до корозії, ніж азіатські автомобілі. 10-річний Passat коштуватиме приблизно 12-16 тисяч доларів.

Які машини з пробігом краще брати, а які - уникати

Як наголосив Литвинов, під час вибору вживаної машини важливим є не тільки те, скільки вона проїхала кілометрів, а й те, де вона їздила і як, де автомобіль проходив техогляд. Бувають випадки, коли на продаж виставляють машину з невеликим пробігом - до 70 тисяч кілометрів, але вона в такому стані, ніби приїхала з фронту.

А буває інша ситуація - приїжджає машина такого ж класу, а може бути, і модель така ж, і пробіг у неї 200 тисяч кілометрів, але при цьому автомобіль набагато доглянутіший і працює, як єдиний організм.

Тобто при виборі вживаної машини він радить звертати увагу саме на її стан. Якщо власник любить свою машину і тому робив заміну оливи кожні 5-7 тисяч кілометрів, а не 15 тисяч, як зазначено в мануалах деяких виробників, то автомобіль буде в набагато кращому стані, оскільки олива втрачає свої технічні властивості після того, як машина проїжджає 7-9 тисяч кілометрів. Після такого кілометражу мастило буде в двигуні, але чи виконує воно свою функцію (повинне забезпечити зменшення тертя між рухомими деталями і в такий спосіб запобігти їхньому перегріву та зносу) - дуже велике питання.

"Але, якщо машина вже має пробіг 300 тисяч кілометрів, то таку машину слід або дуже ретельно перевіряти, або обрати іншу, у якої пробіг менший. Для перевірки авто слід загнати на СТО і там зробити операцію, яка називається ендоскоп", - радить експерт.

Під час цієї операції завдяки маленькій камері механіки перевіряють стан робочої зони двигуна. Якщо в двигуні немає ні корозії, ні подряпин, тоді такий двигун ще непоганий. Також потрібно перевірити паливну систему, форсунки, турбіну та ходову частину.

Ми окремо дізналися у Литвинова, яку машину можна брати з великим пробігом.

"З великим пробігом можна не боятися брати Toyota Land Cruiser 100, але перед покупкою її все одно варто детально перевірити. Також можна брати великі дорогі американські автомобілі кінця 1990-початку 2000 років, наприклад, Chevrolet Suburban, Cadillac Escalade, Ford F-150 (F-250, F-350). Ці автомобілі мають великі двигуни, і виробники заклали в них дуже великий моторесурс", - порекомендував він.

Водночас він попередив, що не варто купувати маленькі французькі машини з бензиновими двигунами, які мають великий пробіг і роботизовану коробку передач. "Робот" може перестати працювати. Не слід розглядати такі авто, якщо в них пробіг понад 300 тисяч кілометрів.

Вас також можуть зацікавити новини: