Як підвищити прибуток компанії, збільшити частку ринку і отримати клієнтів на все життя за рахунок першокласного сервісу?
Про це ви дізнаєтесь 30 травня 2018 року на авторському семінарі світового гуру сервісу Джона Шоула: «СЕРВІСНА СТРАТЕГІЯ: ЯК ЗАРОБИТИ НА першокласному сервісі».
ПРО ЩО СЕМІНАР:
як клієнтський сервіс впливає на фінансові показники
як використовувати сервіс для розвитку бренду
як підбирати та розвивати сервісний персонал
як в компанії створити сервісну культуру
як працювати зі складними клієнтами і перетворювати негативний клієнтський досвід в позитивний
як правильно делегувати і компенсувати
як використовувати нові технології для поліпшення клієнтського досвіду
як розвивати незамінних і особливих співробітників
Про спікера:
ДЖОН Шоул
Сбербанк, Metro Bank, Time Inc., Dell Computers, General Electric, DHL Express, Amazon, Disney, Coca-Cola, FedEx і багато інших.
НАВІЩО ЦЕ ВАМ?
Ринок перенасичений однаковими товарами і послугами, і виникає питання: як виділитись? Першокласний клієнтський сервіс забезпечить вам сильну конкурентну перевагу. Цей семінар необхідний вам, якщо ви хочете зробити ваш сервіс першокласним, покупців - лояльними, а клієнтів - фанатами вашого бренду.
До зустрічі 30 травня!