Збій пов'язаний з проведенням регламентних робіт.
У роботі онлайн-банкінгу "Приват24" стався збій. Про це повідомляється на сайті "Приват24".
Читайте також"ПриватБанк" направить 11,5 мільярда прибутку до держбюджету
Згідно з повідомленням, на цей час ведуться регламентні роботи.
«На цей момент існують труднощі під час проведення платежів у мобільному додатку та на сайті "Приват 24". Орієнтовний час розв'язання проблеми 16:30», - йдеться в повідомленні.
У службі підтримки банку відзначили, що тимчасовий збій пов'язаний з проведенням регламентних робіт з оновлення системи безпеки.
Як повідомляв УНІАН, кількість та обсяги банківських операцій через додаток онлайн-банкінгу Privat24 за перший тиждень карантину збільшилися на 27%. Водночас кількість клієнтів, що обслуговуються в оффлайн банківської мережі, скоротилася на 30-70% залежно від регіону.
Раніше «ПриватБанк» повідомив, що протягом карантину, запровадженого владою в рамках заходів з протидії поширенню в країні коронавірусу, не буде нараховувати фіксовану комісію торговим підприємствам, які користуються POS-терміналами банку, які тимчасово припинили діяльність через карантин.