Поновлення випуску вантажного українсько-російського літака Ан-124 «Руслан» після модернізації вимагає 18 млрд. рублів (585 млн. дол.) і п`яти років роботи.
Про це сказав журналістам у Нью-Делі (Індія) президент Об`єднаної авіабудівної корпорації (ОАК) Олексій ФЕДОРОВ, передає РІА «Новости».
«Ключове питання - відновлення технологій і технологічних ланцюжків, і на це буде потрібно чималі інвестиції, за нашими розрахунками, близько 18 мільярдів рублів», - сказав О.ФЕДОРОВ у кулуарах 4-го російсько-індійського форуму з торгівлі та інвестицій.
За його словами, важливим у зв`язку з цим є поява стартового замовника, який міг би розділити з корпорацією цей тягар.
«На наш погляд, це може бути лише держава», - сказав президент ОАК, висловивши надію, що з цього питання скоро «буде ухвалене позитивне рішення».
«Готуються документи, які мають остаточно вирішити це питання», - сказав О.ФЕДОРОВ.
Він відзначив, що літак перед запуском у виробництво буде серйозно модернізований, зокрема, силові установки, авіоніка, інші системи.
«Ми маємо намір максимально підвищити його вантажопідйомність - до 150 тонн. Розраховуємо, що всі роботи з НДДКР будуть завершені впродовж п`яти років, і з 2016 року можна буде поставляти оновлену версію Ан-124», - сказав він.
Нагадаємо, 30 березня в інтерв`ю УНИАН О.ФЕДОРОВ повідомив, що вартість відновлення серійного виробництва літака Ан-124 «Руслан» може становити близько 1 млрд. доларів.
Він також підтвердив, що до реалізації цього проекту запрошені США.
«Ми дійсно запропонували американським колегам взяти участь в цьому проекті – вони наші пропозиції вивчають. Справа не в тому, що Росія і Україна не можуть подужати такий проект. Чим більше в проекті учасників, тим менше навантаження на кожного, зокрема й фінансове. До того ж, участь третього партнера відкриє перед проектом нові ринки», - сказав О.ФЕДОРОВ.
Довідка УНІАН. Російсько-український транспортний літак "Руслан" - найбільший серійний транспортний літак у світі. Літаки будували в Ульяновську і Києві. У 2004 році виробництво було призупинене.