«Ми вважаємо, що зупинка виробництва буде короткостроковою й, скоріше, викликана бажанням добитися державної підтримки автомобілебудування, ніж повною відсутністю реального попиту», - повідомив Р.Дмитренко.
За його словами, введений Росією утилізаційний збір з імпортних автомобілів збільшує вартість автомобілів «Богдан» на російському ринку на 10% і навряд чи може призвести до 100% падіння попиту на них у перший же місяць. Крім того, підкреслив аналітик, значну частину витрат автовиробника складають фіксовані витрати, зокрема процентні платежі за кредитами - близько 55 млн грн за квартал, які завод несе навіть у разі повної зупинки.
Як повідомляв УНІАН, на Черкаському автомобілебудівному заводі корпорації "Богдан" у вересні поточного року не було випущено жодного легкового автомобіля, тоді як у вересні минулого року було випущено 2,3 тис. У вересні корпорацією було вироблено 1 автобус і 26 комерційних автомобілів (77 автобусів і 75 комерційних авто у вересні 2011 р.)
Довідка УНІАН. Із 1 вересня ц.р. Росія ввела утилізаційний збір на імпортні автомобілі. За оцінкою експертів, дія утилізаційного збору може зробити українські автомобілі в РФ на 10-12% дорожчими.
Україна у відповідь на дії Росії ввела утилізаційний збір на ввезення російських автомобілів і автобусів (постанова Кабміну від 3 вересня 2012 року).