На виробничих площах КП «Київпастранс» триває виготовлення нового трисекційного трамвайного потяга, довжиною 31 м та місткістю до 300 пасажирів. Презентувати громадськості його планують уже в травні цього року, повідомили УНІАН у прес-службі Київської міської державної адміністрації.
Трамвайний потяг відповідатиме сучасним характеристикам громадського транспорту. Він, зокрема, буде обладнаний системою кондиціонування повітря для пасажирів і водія, електронним інформаційним забезпеченням, у тому числі і для осіб з вадами зору.
Кожна секція трамваю на 40-45% матиме підлогу низького рівня, що дозволить прискорити обмін пасажирів на зупинках, а наявність відкидних рамп для заїзду крісел-колясок забезпечить можливість користування трамвайним сполученням людям з особливими потребами.
Крім того, трамвай матиме удосконалену гальмівну систему. А сучасна електронна система управління тягою дозволить до 40% зберігати електроенергію у порівнянні зі старим рухомим складом та забезпечить надійність і плавність динамічних характеристик нового трамваю.
|
трамвайний вагон моделі Т-3UА-3 («Каштан») |
Виробництво власних трамваї у столиці розпочалося 2 роки тому за дорученням голови Київської міської державної адміністрації Олександра Попова. Перший трамвайний вагон моделі Т-3UА-3 або, як його назвали в народі, «Каштан» було презентовано громадськості в грудні 2011 року. Його довжина становить 15,2 м, а місткість – 148 пасажирів.
«Ми розпочали виробництво трамваїв два роки тому, аби задовольнити потреби міста в оновленні рухомого складу. В основному КП «Київпастранс» збирає трамваї: ми отримуємо кузов у металоконструкціях, а потім його повністю оздоблюємо, кабіну робимо самі. 80% усіх необхідних запчастин купуємо в Україні», – розповів заступник голови КМДА Анатолій Голубченко та додав, що на базі КП «Київпастранс» уже виготовлено 6 таких трамвайних вагонів. Наразі вони експлуатуються на лінії швидкісного трамваю на Троєщині.