Як передає кореспондент УНІАН, про це повідомив міністр інфраструктури Володимир Козак на брифінгу.
Він зазначив, що вже проведено переговори про початок виробництва вантажних електровозів власниками і керівництвом “Трансмашхолдингу” та “Луганськтепловозу” (який належить “Трансмашхолдингу”).
Якщо виробництво почнеться у другому півріччі 2014 року, то в 2015 році, на думку міністра, можна буде вийти на виробництво 100 локомотивів на рік.
«В Україні жоден завод не виробляє вантажні електровози. У зв'язку з цим мною було проведено переговори з власниками «Трансмашхолдингу», з генеральним директором «Луганськтепловозу» для того, щоб організувати виробництво цих локомотивів у Луганську. Таке добро є. І з другого півріччя, якщо урядом буде ухвалено рішення, з другого півріччя наступного року ми зможемо вже почати виробництво цих електровозів компанією «Луганськтепловоз»... У 2015 році ми зможемо вийти на 100 локомотивів на рік», - сказав Козак.
Він наголосив, що наступного тижня очікується рішення про фінансування проекту виробництва вантажних електровозів в Україні.
Як повідомляв УНІАН, 29 грудня 2011 року «Укрзалізниця» підписала угоду з російським «Трансмашхолдингом» про придбання 300 вантажних електровозів упродовж 2012-2016 років.
Локомотиви виготовлять на Новочеркаському електровозобудівному заводі (Ростовська область, РФ), який входить до складу «Трансмашхолдингу». Виробництво електровозів на Новочеркаському заводі, а не на «Луганськтепловозі», було умовою «Трансмашхолдингу». До того ж в електровозах буде щонайменше 40% комплектуючих українського виробництва.
Довідка УНІАН. «Луганськтепловоз» - найбільше підприємство України, що спеціалізується на випуску магістральних і маневрових тепловозів, електровозів, електропоїздів постійного й змінного струму, дизель-поїздів.
76% акцій підприємства належить російській компанії «Трансмашхолдинг» - лідеру на ринку транспортного машинобудування Росії.