Interkassa збирала донати для України через платформу United24 на міжнародному івенті Sigma

НК

Найбільш активно надсилали пожертви гості із країн Балтії, Грузії, Молдови.

На одній з найбільших світових igaming-конференцій Sigma у Мальті фінтех-компанія Interkassa презентувала свої технологічні продукти та рішення. Компанія активно знайомила іноземців з Україною. Окрім цього, український фінтех допоміг зібрати кошти для нашої країни.

Так, у центрі стенду Interkassa розмістила QR-код для збору коштів на підтримку України через платформу United24. Також, з нагоди звільнення Херсона, на локацію привезли кавуни.  

"Як соціально відповідальний бізнес з перших днів війни підтримуємо Україну.  Тримаємо оборону на економічному фронті, передаємо амуніцію та техніку на передову. На Мальті вирішили використати наші можливості у міжнародному комюніті. Ми поставили собі ціль - якомога більше розповісти іноземцям про війну в Україні, донести до них важливість міжнародної допомоги нашій країні і згуртованість світу проти агресії рф, а також зібрати донати для оборони та відновлення України", - зазначила CEO Interkassa Валентина Романенко.  

Відомо, що представники інших країн користувалися QR-кодом, який розмістила Interkassa. Вони переказували гроші для України через фандрейзингову платформу United24. Іноземці донатили через QR-код на локації Interkassa. 

"Найбільш активно надсилали пожертви візитери із країн Балтії, Грузії, Молдови. Тема України надихала іноземців. Вже на другий день івенту величезний жовто-синій прапор зʼявився на локації у японського igaming-провайдера. Не менше емоцій викликали кавуни на стенді. Потік охочих сфотографуватися із символом звільнення Херсону був нескінченним", - наголосила Романенко.

Окрім цього, на івенті Interkassa презентувала свої фінтех-продукти. Міжнародний платіжний агрегатор пропонує інструменти для прийому онлайн-оплат. Interkassa створює платіжні методи та валюти з урахуванням бізнес-моделі, сфери та географії роботи партнера. 

"Через війну ми переформатували бізнес-стратегію. З перших тижнів вторгнення вийшли на ринок Польщі, Узбекистану, Азербайджану. Згодом підключили нові методи оплати в Норвегії, Польщі, Туреччині, почала працювати в Чилі, Перу, Бразилії та Нігерії. Ми активно розширюємо співпрацю в по всьому світу, пропонуючи партнерам індивідуальні фічі та надійний сервіс", - підкреслила Валентина Романенко.

Довідка. Interkassa — це міжнародний агрегатор платіжних рішень, який пропонує онлайн-бізнесу 70+ платіжних методів в одному інтерфейсі. Сервіс дає змогу підключити оплати картками на сайті та в мобільному додатку, Apple Pay, Google Pay, QR-платежі, електронні гаманці. Компанія працює на ринку з 2009 року та обслуговує понад 4 000 бізнесів з усього світу. Влітку 2022 року Interkassa стала спонсором благодійного матчу із зірками футболу і шоу-бізнесу та закликала глядачів донатити на ЗСУ під час трансляції.