Мережа торговельних представництв і сервісних центрів "Метінвесту" охоплює майже 100 країн і забезпечує близько 7 тисяч клієнтів якісною продукцією та сервісом.
"Метінвест" першим в Україні запустив систему CRM - комплексне цифрове рішення з управління відносинами з клієнтами, що дозволить покращити якість їхнього обслуговування.
Про це повідомляє прес-служба групи "Метінвест".
Реалізація CRM дозволяє підвищити рівень обслуговування клієнтів, збільшити продажі та оптимізувати маркетинг.
Читайте також"Метінвест" підбив підсумки відмови від податкових канікул: понад 22 мільярди податків до бюджетів різних рівнів
Зазначається, що першою компанією, в якій з 2019 року впроваджено автоматизацію продажів, стала Metinvest International - з регіональними представництвами у країнах Близького Сходу, Північної Африки, Азії, Північної і Південної Америки.
Цьогоріч впровадження системи CRM завершиться у компанії Метінвест-СМЦ, яка реалізує продукцію в Україні та деяких країнах СНД. Крім того, до кінця 2021-го мають запустити тестовий онлайн-кабінет клієнта.