Клієнтів Ощадбанку попередили про можливі штрафні санкції, якщо вони не прийдуть до відділення.
Ощадбанк встановлює низку правил для своїх клієнтів. У разі ігнорування банк може обмежити доступ до рахунку або призначити додаткову комісію. Одну з таких умов потрібно виконати до кінця вересня.
Раніше ми називали можливі причини, чому не прийшла пенсія на картку. Це можливо у випадках, коли пенсіонер порушує правила користування виплатами.
На офіційному сайті компанії з'явилося попередження про те, що до 30 вересня деяким клієнтам потрібно обов'язково прийти до найближчого відділення і пройти верифікацію. Але перед тим, як записатися на прийом в Ощадбанк, дізнайтеся, кого це стосується.
Процедуру потрібно виконати клієнтам банку, які протягом трьох останніх років і більше ніяк не користувалися банківським рахунком - не переказували гроші, не знімали готівку і не здійснювали онлайн-покупок. Зверніть увагу: це правило стосується власників не лише звичайних карток для розрахунку, а й депозитних вкладів.
Таким громадянам потрібно особисто звернутися до банку, щоб актуалізувати індивідуальні дані та довести, що саме вони є власниками рахунку. Із собою потрібно мати ідентифікаційний код і паспорт.
Якщо проігнорувати вимогу, то всі гроші на зазначеній картці будуть переведені в категорію нерухомих вкладів, що спричинить введення додаткової комісії для фізосіб за обслуговування рахунку.
Нагадаємо, що у вересні нові правила для користувачів вводить також сервіс оголошень OLX. У деяких користувачів почнуть видаляти публікації з сайту.