Месенджер має безліч переваг, одна з них - зрозумілі алгоритми роботи.
У 2020 році до компанії Promodo звернувся найбільший інтернет-магазин України ROZETKA. Кількість відвідувачів на сайті за місяць перевищує понад 39 млн людей, по всій країні функціонує понад 270 пунктів доставки замовлень. Завдання полягало в тому, щоб розкрутити "Телеграм"-канал для онлайн-рітейлера, створити контент, який зацікавить аудиторію та допоможе просувати бізнес.
Месенджер має безліч переваг:
Точних даних щодо кількості українців у застосунку немає, тому за приклад можна взяти один з найпопулярніших каналів у квітні 2022 року — канал Президента України Володимира Зеленського Zelenskiy / Official. Кількість підписників на той момент досягла 1 432 035. Охоплення — 2 611 189.
Спершу Telegram-канал створили редактори YouTube-каналу магазину ROZETKA, які керували ним від свого імені і публікували однаковий контент на обох платформах.
Згодом фахівці Promodo розвивали канал та створювали унікальний контент, який стосувався сфери технологічних інновацій.
Головним кроком тоді стала співпраця з дружнім каналом Muzkultura та проведення розіграшу популярних навушників. У результаті першої рекламної кампанії кількість користувачів каналу зросла приблизно на 10 000.
Завдяки чому кількість підписників продовжувала збільшуватись
В рубриці розміщуються небанальні та цікаві події у світі. У статті органічно додаються товарні позиції з каталогу ROZETKA — це не викликає роздратування у підписників, на відміну від звичайної прямої реклами.
Розміщували інформацію про новинки світового автопрому, розповідали про найпопулярніші машини.
Задля експерименту додали окремий розділ про кросівки, в якому оглядали нові моделі, проводили розіграші подарунків, розповідали про знижки. Інтерес користувачів до цієї рубрики перевершив всі очікування. Розробили секретні промокоди для підписників каналу в Telegram.
Оскільки користувачі каналу виявились любителями кросівок, почали викладати інші модні тренди. Створювали публікації з описом продукції urban style за помірними цінами, проводили розпродаж одягу останніх розмірів.
Спочатку публікували прості рецепти коктейлів, потім стали проводити розіграші, розповідати про акції на сайті. Рубрика користується попитом, її доповнили добірками найкращих вин та розіграшами.
Публікуються рекомендації щодо вибору іграшок, описи конструкторів для дорослих. Спільно з LEGO провели кілька розіграшів, які викликали зацікавленість підписників та спонукали до покупок.
Результати вдалого просування:
На сайті Promodo в розділі SMM можна дізнатися більше про специфіку діяльності.