За словами самих замовників, здійснювати покупки в мережі зручніше, оскільки є час подумати, порівняти ціни в різних магазинах і не потрібно при цьому витрачати на покупку багато часу.
З початку карантину українці почали більш активно здійснювати покупки в Інтернеті.
Про це йдеться в сюжеті ТСН.uа.
Читайте такожЗМІ: карантин в Україні можуть посилити після Нового року
Як йдеться в сюжеті, спектр товарів, які українці замовляють в інтернет-магазинах величезний: починаючи від косметики та закінчуючи верхнім одягом.
За словами самих замовників, здійснювати покупки в мережі зручніше, оскільки є час подумати, порівняти ціни в різних магазинах і не потрібно при цьому витрачати на покупку багато часу.
Разом з тим, власники та продавці магазинів відзначають, що пандемія стала для них серйозним випробуванням, яке підштовхнуло їх до ведення своїх сайтів.
Магазини, які раніше або взагалі не мали своїх сайтів, або вели їх нерегулярно, були змушені піти в онлайн. За словами продавців магазинів одягу, з початку пандемії, охоплення аудиторії сайтів збільшилося в п'ять разів.
З початку березня в Україні в інтернеті масово почали купувати одяг, маски та антисептики, товари для дому та гаджети для дистанційної роботи.
Разом з тим, збільшилися випадки шахрайства в Інтернеті. За інформацією Держспоживслужби за 9 місяців карантину було отримано 1200 скарг з приводу шахрайства з боку продавців.
У Держспоживслужбі рекомендують перед оформленням замовлення в Інтернеті перевірити справжність підприємця в реєстрі підприємців.
Однак, за словами юристів, багато продавців працюють в Україні без реєстрації та навіть створення сайту не є доказом того, що підприємець зареєстрував свою діяльність. У цьому випадку покупці жодним чином не захищені від можливого шахрайства з боку продавців.