Facebook опублікував прес-реліз про фінансові показники третього кварталу в ніч на 24 жовтня, коли американські біржі вже були закриті. Тим не менш, інвестори стали скуповувати акції на так званому "премаркеті" - електронних торгах, що передують відкриттю бірж на наступний день.
Число користувачів Facebook, які відкривають сторіночку хоча б раз на місяць, до кінця вересня 2012 зросло до 1,01 мільярда чоловік, що на 26 відсотків більше, ніж роком раніше. Користувачів, що заходять в соціальну мережу щодня, Facebook нарахував 584 мільйони, на 28 відсотків більше, ніж у 2011-му році.
Виручка компанії збільшилася в річному численні на 32 відсотки до 1,26 мільярда доларів за квартал. Від реклами Facebook отримав 1,09 мільярда доларів, на 36 відсотків більше, ніж у 2011-му. Крім того, якщо виключити збитки від обміну валют, показник би виріс на 43 відсотки. Тим не менш, Facebook за підсумками кварталу все одно отримав збиток - у 59 мільйонів доларів.
23 жовтня за квартал відзвітувала і ще одна велика інтернет-компанія - Yahoo! Вона виручила за квартал 3,2 мільярда доларів, щоправда, велика частина цієї суми - 2,8 мільярда - припала на продаж частки в китайській Alibaba Group. Тим не менш, результат виявився вищим за очікування аналітиків, у зв'язку з чим акції компанії підросли майже на шість відсотків під час торгів і ще майже на піввідсотка після закриття бірж.