У планах компанії за 2019 рік збільшити індекс лояльності клієнтів (NPS) на 25%.
За останній рік співробітники компанії «Укрпошта» на 21% частіше стали вітатися і прощатися з клієнтами, заявив на прес-конференції генеральний директор "Укрпошти" Ігор Смілянський.
Читайте також"Укрпошта" назвала терміни комп'ютерній ютеризації сіл
«Два з половиною роки тому багато запитували, як можна навчити людей в "Укрпошті" посміхатися. За останній рік співробітники компанії на 21% частіше стали вітатися і прощатися з клієнтами. Це 100 відсотків. Ми збільшили цей показник з 50% до 71%. Але, я сподіваюся, що ми зможемо збільшувати цей показник», - сказав Смілянський.
Також, за його словами, у планах компанії за 2019 рік збільшити індекс лояльності клієнтів (NPS) на 25%.
«Ми починали з -33%, а закінчили 2018 рік на +14%», - сказав він.
Довідка УНІАН. «Укрпошта» входить до сфери управління Міністерства інфраструктури України і є національним оператором поштового зв'язку в країні. Підприємство надає понад 50 видів послуг через більш ніж 11 тис. відділень по всій Україні. Штат компанії налічує близько 76 тис. співробітників.