Розширений до рівня Licensing Solution Provider (LSP) формат партнерства дає право Київстар працювати з хмарними рішеннями від Microsoft на ринку великих підприємств та державного сектору – постачати ліцензійні продукти за корпоративними угодами та надавати їм відповідну технічну підтримку.
З авторизацією Cloud Services Provider (CSP), яку мав Київстар раніше, компанія могла здійснювати продажі широкого спектру онлайн-сервісів, ліцензій ПЗ на основі підписки, а також безстрокових ліцензій на локальне ПЗ. Статус LSP суттєво доповнює ці можливості й дає змогу поставляти на ринок України продукти Microsoft за програмами корпоративного ліцензування Enterprise Agreement (EA) та Enterprise Agreement Subscription (EAS). Вони є оптимальними пропозиціями для купівлі чи використання ПЗ на умовах підписки, із розстрочкою оплати, що дозволяє знизити фінансове навантаження на підприємства, оптимізувати їхні витрати, а також зафіксувати ціни на період дії угоди.
"Київстар вже понад 5 років розвиває напрямок продажу хмарних продуктів для бізнес-клієнтів компанії. Ми розширюємо лінійку рішень, посилюємо власну експертизу, спеціалісти компанії підтверджують компетенції різних рівнів та напрямків, щоб надавати нашим клієнтам кваліфіковану підтримку у впровадженні та використанні сервісів, - говорить Ілля Польшаков, директор з розвитку нових напрямків бізнесу в Київстар. - LSP-статус, який ми отримали, надається найбільшим та найнадійнішим партнерам Microsoft, які підтвердили свою професійність в роботі з хмарними продуктами всесвітньо відомої корпорації. Він надає можливість Київстар створювати унікальні пропозиції для бізнесу, що базуються на потребах конкретних клієнтів".
Сьогодні Київстар надає бізнес-клієнтам рішення на основі хмарних технологій у таких продуктових напрямках:
Поєднання CSP – та LSP-можливостей Київстар дає такі переваги бізнес-клієнтам:
Окрім доступу до хмарних технологій, Київстар також надає своїм бізнес-клієнтам повний цикл послуг з впровадження та підтримки рішень. Зокрема, консалтинг, підготовку архітектури рішення, розробку концепції – на першому етапі, далі – конфігурацію рішення та міграцію інфраструктури даних – на стадії реалізації та технічну підтримку після впровадження.
Це можливо, зокрема, завдяки постійному розширенню компетенцій спеціалістів Київстар у роботі з хмарними продуктами, які підтверджені відповідними сертифікатами Мicrosoft. Зараз компанія підтвердила вже 15 професійних компетенцій:
Також Київстар – одна з небагатьох компанії з усього світу, що отримала спеціалізації Microsoft Adoption and Change Management та The Meetings and Meeting Rooms for Microsoft Teams Advanced Specializations, які підтверджують здатність партнера надавати високоякісні консалтингові послуги в конкретних напрямках рішень Microsoft.
Спеціалізація Adoption and Change Management демонструє не лише високий рівень технічної експертизи та професійних знань команди Київстар, а й визнає її досвід в успішному впровадженні хмарних рішень, а також навички підтримки клієнтів у досягненні ними високих бізнес-результатів завдяки використанню сервісів та продуктів Microsoft 365.
Отримати більше інформації , підібрати оптимальне рішення на основі хмарних технологій для конкретної компанії та замовити консультацію можна на офіційному сайті Київстар.