Таке рішення компанія прийняла, враховуючи звернення абонентів, які зіткнулися зі спробами розкрадання шахраями їх мобільних номерів.
Один з найбільших українських мобільних операторів lifecell закрив послугу "дистанційна заміна SIM", щоб забезпечити для своїх абонентів захист від шахрайських дій, пов'язаних з несанкціонованою заміною SIM-карт.
Про це повідомила прес-служба компанії.
Читайте такожКиївстар та Vodafone Україна підписали Меморандум про спільне використання мобільних мереж
"Зараз все частіше персональні дані абонентів крадуть треті особи, не пов'язані з оператором. Тому для захисту абонентів та їх персональних даних lifecell закриває послугу "дистанційна заміна SIM", яка дозволяла здійснювати віддалену заміну SIM-карт", - сказано в повідомленні.
Прес-служба повідомила, що таке рішення було прийнято компанією, враховуючи звернення абонентів, які зіткнулися зі спробами розкрадання шахраями їх мобільних номерів.
Згідно з повідомленням, зараз для заміни SIM-карти рекомендується звертатися до магазинів lifecell. Заміна можлива тільки за наявності документа, що засвідчує особу власника номера (паспорт, водійське посвідчення, військовий квиток або пенсійне посвідчення).
Як повідомлялося, послуга дистанційної заміни SIM-карти була запущена в березні 2020 року.
Lifecell - український мобільний оператор, що надає послуги зв'язку та мобільного інтернету. 100% акцій оператора належить Turkcell - турецькому постачальнику конвергентних телекомунікаційних і технологічних послуг.