"Укрзалізниця" відновила послугу повернення квитків через інтернет

13 грудня "Укрзалізниця" тимчасово призупинила послугу повернення квитків через інтернет.

Державна акціонерна компанія "Укрзалізниця" відновила послугу повернення квитків через інтернет, яку було припинено для недопущення спекуляцій проїзними документами на поїзди. Про це повідомив на своїй сторінці в Twitter в.о. голови держкомпанії Євген Кравцов.

Читайте такожНегода не вплинула на рух поїздів - "Укрзалізниця"

"Відновили послугу повернення квитків через інтернет. За даними попереднього аналізу, в період масових новорічних і різдвяних перевезень, не спостерігалося штучного дефіциту квитків та подальших спекуляцій проїзними документами на поїзди", – написав він.

Як повідомляв УНІАН, 13 грудня "Укрзалізниця" тимчасово призупинила послугу повернення квитків через інтернет для недопущення створення штучного дефіциту і подальших спекуляцій проїзними документами на поїзди.