Про це кореспонденту УНІАН повідомив начальник «Вінницького ТТУ» Володимир Бугайчук.
За його словами, цей апарат створений силами співробітників «ВТТУ» при фінансовій підтримці колег з Цюріха. «Придбання подібного апарату обійшлася б нам у більш ніж 1 мільйон євро, а його створення обійшлося - у близько 400 тис. грн.», - повідомив В. Бугайчук.
Начальник ВТТУ тримав створення апарату наплавлення зношених головок рейок під особистим контролем, відзначаючи, що апарат пройшов всі випробування, і днями розпочнуться роботи з його використання «в польових умовах».
«Завдяки цьому апарату ремонт ліній буде проводитися без демонтажу - у нічний час бригада з 5-6 чоловік зможе провести всі необхідні роботи і вже вранці трамваї зможуть вийти на лінії», - розповів В. Бугайчук.
Він повідомив, що зараз це єдиний подібний апарат в Україну, який дозволить підприємству економити мільйони гривень, які раніше витрачалися на заміну зношених рейок.
Крім того, В. Бугайчук зазначив, що готовий створити мобільні спецбригади, які зможуть проводити подібні ремонти і в інших містах Україні.
Нагадаємо, крім Вінниці вузькоколійні трамвайні колії збереглися в Євпаторії, Житомирі, Кривому Розі та Львові.
Як повідомляв УНІАН, у 2006 році між міським комунальним підприємством «Вінницьке трамвайно-тролейбусне управління», Вінницькою міською радою та урядами Швейцарії та Україні був підписаний відповідний Меморандум про співпрацю. Згідно з цим документом, Вінниця безкоштовно здобула 105 цюріхських трамваїв, що дозволило повністю модернізувати трамвайний парк обласного центру.
Довідка УНІАН. Вінницьке ТТУ засновано в 1913 році і займається перевезенням пасажирів електротранспортом та автобусами у Вінниці.
На обслуговуванні підприємства знаходяться 104 трамвая, 102 тролейбуса та 9 автобусів.
У Вінниці діє 5 маршрутів електротранспорту на 3 трамвайних лініях та 17 - на 5 тролейбусних. На частку Вінницького ТТУ припадає більше 70% загальної кількості пасажирських перевезень міста.