Це лідерство дозволить Lenovo стати першою компанією з Китаю, яка займе лідируюче становище на глобальному ринку технологічної продукції, повідомляє Reuters.
Успіх виробника комп'ютерів ThinkPad підкреслює, наскільки просунулися в останні роки китайські технологічні фірми на світовій арені завдяки поєднанню агресивної цінової політики, зарубіжних придбань і швидкозростаючого внутрішнього ринку.
За даними дослідницької фірми IDC, ринкова частка Lenovo, що стала в третьому кварталі 2011 року другим за величиною виробником ПК в світі, склала в квітні-червні поточного року 14,9 відсотка, поступившись усього 0,6 відсоткового пункта Hewlett-Packard з її 15,5-відсотковою часткою. При цьому, якщо спиратися на дані Gartner, то розрив між Lenovo і НР буде ще меншим - всього 0,2 відсоткового пункта.
Аналітики, тим часом, попереджають, що Lenovo добилася швидкого зростання ринкової частки ціною прибутку, тому що компанія діє в умовах загального уповільнення ринку ПК і потужної конкуренції в галузі виробництва планшетів.
"Це лише питання часу, коли Lenovo стане №1, і не дивно, якщо це відбудеться наприкінці цього року", - сказав Фредерік Вонг, виконавчий директор Avant Capital Management (Hong Kong) Ltd, що володіє акціями Lenovo.
Ф.Вонг також зазначив, що конкуренція в секторі планшетів і слабкий прогноз для ринку ПК може чинити тиск на Lenovo.
Домогтися зростання Lenovo допомогли, насамперед, придбання німецької фірми Medion і створення СП з японською NEC Corp, здійснені минулого року, а також придбання бізнесу ПК у IBM Corp у 2005 році.
Значні результати Lenovo не залишилися не поміченими для інвесторів, завдяки чому акції компанії цього року подорожчали майже на 16 відсотків, у той час як папери її конкурентів - HP, Dell Inc і Acer Inc - за аналогічний період в ціні втратили.