Про це сьогодні УНІАН заявив генеральний директор Державної адміністрації залізничного транспорту України («Укрзалізниця») Володимир Козак, коментуючи можливості використання на напрямах швидкісного руху поїздів виробництва Крюковського вагонзаводу.
«Ми не ставимо завдання: Hyundai або Крюковській поїзд. Ми ставимо завдання на оновлення рухомого складу, і вибір виробника залежить від якості поїзду, його технічної надійності і сервісу. Крюковський завод нам сьогодні поки що не запропонував нічого. Є тільки дослідний зразок, який сьогодні випробовується з нашою допомогою. Що покажуть ці випробування, які позитивні й негативні сторони, яким буде сервіс - покаже час. Поки що нам порівнювати ні з чим. У нас лише поки що один виробник — це Hyundai», - сказав він.
В.Козак також повідомив, що план поставок швидкісних міжрегіональних електропоїздів виробництва Hyundai дотримуватиметься згідно з контрактом.
Зокрема, на сьогодні в Одеському порту вивантажено 8-й і 9-й поїзди.
Поставки 10-го поїзду очікується в жовтні.
Довідка УНІАН. Швидкісні електропоїзди виробництва Hyundai Rotem курсують залізницями України під брендом «Український експрес» з Києва до Львова, Донецька і Харкова. Планується організація швидкісного руху на напрямі Київ-Дніпропетровськ.
Поставки 10 нових двосистемних міжрегіональних електропоїздів у дев'ятивагонній комплектації від Hyundai Corporation здійснюються в рамках проекту впровадження в Україні прискореного залізничного руху за контрактом, підписаним з компанією Hyundai Corporation 16 грудня 2010 року.
Електропоїзди Hyundai призначені для перевезень пасажирів з експлуатаційною швидкістю до 160 км/год. залізницями України з шириною колії 1520 мм на електрифікованих ділянках шляху з постійним струмом напругою 3000 В і змінним струмом напругою 25 000 В, частотою 50 Гц.