Про це УНІАН повідомив перший заступник начальника Головного пасажирського управління Державної адміністрації залізничного транспорту України («Укрзалізниця») Ігор Бреус.
«Можливості для пасажирів розширюються. Коли йде поступове відкриття, в людини з'являється додаткова можливість узяти потрібне місце, приміром, повністю купе або нижні місця», - сказав він.
За словами І.Бреуса, також система повагонного продажу квитків дозволяє залізничникам оптимізувати використання пасажирських вагонів, знижуючи порожній пробіг.
«Щомісячно завдяки цій системі близько 300-500 вагонів виключаються зі схеми поїздів у дні, коли знижується пасажиропотік. Коли в обох напрямках поїзд не населяється, дається команда на виключення вагонів, не забезпечених пасажирами, зі складу поїзда», - сказав він.
Водночас заступник начальника відомства зазначив, що на поїзди, які мають підвищений попит, у періоди підвищеного попиту така схема не застосовується. Зокрема, йдеться про деякі поїзди в напрямку Криму в літній період.
«На багато поїздів ми відкриваємо (для продажу — УНІАН) відразу весь поїзд, особливо в літній період. Приміром, на 12-й або 28-й поїзд, де підвищений попит, немає повагонного продажу», - сказав він.
Довідка УНІАН. «Укрзалізниця» з 1 листопада 2011 року ввела автоматизоване регулювання реалізації місць залежно від населеності вагонів (повагонний продаж). Схема повагонного продажу передбачає, що реалізація місць починається з одного вагону кожного типу (СВ, купейний, плацкартний). Наступний вагон цього типу відкривається для продажу лише тоді, коли у вагоні визначеного типу залишиться менше 9 місць.
Незадіяні вагони поїзда відчіпляються й вводяться до складу поїздів , на які існує підвищений попит.