Як передає власний кореспондент УНІАН в Республіці Білорусь, про це повідомив сьогодні під час оnline-конференції на сайті БЕЛТА міністр транспорту і комунікацій Білорусі Анатолій Сивак.
«На сьогодні запити від іноземних low-cost авіакомпаній на виконання рейсів до міст Білорусі відсутні», - сказав А.Сивак.
До того ж він зазначив, що НАК «Белавіа» ухвалила рішення про створення на своїй базі гібридної авіакомпанії, яка буде поєднувати в собі елементи класичної роботи авіаперевізників з принципами low-cost (low-cost перевізник пропонує вкрай низькі тарифи за авіаперевезення в обмін на відмову від більшості традиційних пасажирських послуг - УНІАН).
«Певна кількість квитків уже продається за вельми низькими цінами, але правила їх використання є жорсткими. Зокрема, діє заборона повернення або обміну придбаних квитків. Авіакомпанія поступово впроваджує ці елементи в свою роботу», - повідомив А.Сивак.
За його словами, «Белавіа» не є єдиним перевізником на білоруському ринку авіаперевезень, а отже, монополістом. Крім національної авіакомпанії, польоти в Мінськ і зі столиці виконують «Аерофлот», «Аеросвіт», Czech Airlines, LOT Polish Airlines, Austrian, AirBaltic, Turkish Airlines, Lufthansa.
«Таким чином, білоруський ринок авіаперевезень відповідає всім умовам конкурентного середовища та перебуває в стані постійного розвитку», - наголосив білоруський міністр.
Довідка УНІАН. Національна авіакомпанія «Белавіа» - найбільший авіаперевізник Білорусі, який здійснює регулярні польоти в 23 країни (Європи та Азії). З 1997 року є дійсним членом Міжнародної асоціації повітряного транспорту (IATA), з 2010 року - членом Асоціації європейських регіональних авіакомпаній (ERAA). «Белавіа» відповідає найвищим міжнародним стандартам забезпечення безпеки. За підсумками аудиту операційної безпеки Міжнародної асоціації повітряного транспорту авіакомпанія в 2008 році увійшла до регістра операторів IOSA.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Білорусь і Росія домовилися про авіаперельоти між столицями