Як передає кореспондент УНІАН, про це журналістам повідомив заступник міністра інфраструктури Дмитро Демидович.
За його словами, дохід від реалізації послуг морських торгових портів у 2012 році становитиме 5 млрд грн. До того Д.Демидович зазначив, що портова галузь України потребує інвестицій упродовж 3-4 років у розмірі близько 25 млрд грн.
«За існуючого обсягу реформа портової галузі займе 20 років. Тому ми вважаємо, що оптимальною формою залучення інвестицій у морські порти України є концесія, яка дозволить врегулювати відносини з приватним бізнесом у галузі», - сказав він.
Заступник міністра також повідомив, що приватні морські торгові порти України у 2011 році перевалили близько 47 млн тонн вантажів, тоді як державні морські торгові порти - 114 млн тонн.
Як повідомляв УНІАН, 15 жовтня п.р. Кабінет міністрів ухвалив постанову №1055, якою розширив перелік об'єктів права державної власності, які можуть передаватися у концесію, і заніс до нього всі 18 морських торгових портів України. До того, згідно з нещодавно ухваленим законом «Про морські порти України», портова акваторія, засоби навігаційного устаткування й інші об'єкти навігаційно-гідрографічного забезпечення морських шляхів, системи управління рухом суден, інші стратегічні об'єкти портової інфраструктури не підлягають передачі у концесію.
За даними Мінінфраструктури, зношеність інфраструктури українських морських портів становить 60-90%, а портова галузь України потребує залучення близько 25 млрд грн інвестицій.
Українські морські порти у 2011 році збільшили переробку вантажів на 5,6% порівняно із 2010 роком - до 113,7 млн тонн.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Перші конкурси на концесію морпортів можуть оголосити через півроку