Про це прем'єр-міністр Микола Азаров повідомив під час спілкування з користувачами мережі Facebook.
«Це дуже гарна система, проте охочих будувати такі платні автобани в Україні поки що немає», - сказав М.Азаров.
Він також відзначив, що уряд не може знайти інвестора для будівництва Великої кільцевої дороги навколо Києва.
«Ми хочемо реалізувати ідею будівництва окружної навколо Києва за рахунок інвесторів, і зараз вже рік шукаємо відповідного інвестора. Напевно, в майбутньому, коли економіка серйозно підніметься, доходи людей зростуть, то платні автобани стануть такими, що швидко окупаються. Зараз же повільна окупність цих проектів в умовах світової фінансової кризи не дає можливості залучення ресурсів до цього дуже важливого напряму розвитку дорожнього господарства», - зазначив М.Азаров.
За його словами, згідно із законодавством, щоб побудувати платну дорогу, поряд у тому ж напрямі має проходити добра безплатна дорога.
«Тобто, в учасника дорожнього руху має бути вибір: або їхати платною дорогою, або він має можливість скористатися безплатною», - відзначив прем'єр.
Довідка УНІАН. Кабінет Міністрів України розпорядженням (№ 326-р від 22 лютого 2008 р.) затвердив Генеральний напрям проходження Великої кільцевої дороги навколо Києва. Протяжність дороги – 213 км, з яких буде реконструйовано 65 км існуючої траси (шириною від 4 до 6 смуг руху) і побудовано 168 км нової автотраси. Дорога простягнеться на відстань 27-41 км від центру Києва. Траса проходитиме територією восьми районів Київської області.
Будівництво дороги планується здійснити в три етапи. Початок будівництва було заплановано на 2008 рік, завершення – на 2015 рік. Орієнтовна вартість будівництва – 25,3 млрд грн.