Як передає кореспондент УНІАН, за його словами, на основі досвіду західних аеропортів розроблено цілу низку мотиваційних програм, які ставлять своєю метою виключити будь-яку можливість дискримінаційного підходу до авіакомпаній, які таким чином отримуватимуть певну підтримку з боку «Борисполя».
«На сьогодні ми відправили всю методологію надання цих знижок до Мінінфраструктури, і сподіваємося найближчим часом отримати позитивну відповідь. На цій базі ми зможемо побудувати конструктивний діалог з усіма нашими існуючими та новими авіакомпаніями», - повідомив О.Смотров.
За його словами, система знижуючих коефіцієнтів дозволяє застосовувати коефіцієнти до 0,2. «Тобто фактично давати знижку у 80%», - уточнив О.Смотров.
Серед нових знижок, які зараз знаходяться на затвердженні Мінінфраструктури: знижка на виконання нового регулярного міжнародного маршруту; знижка на збільшення авіаперевізником загальної суми максимальної злітної маси; знижка на обслуговування трансферних пасажирів; знижка для авіакомпаній, які використовують на своїх рейсах широкофюзеляжні літаки масою понад 100 тонн.
Також, за словами комерційного директора «Борисполя», на сьогодні тарифи на аеропортові збори не встановлюються аеропортом самостійно, а регулюються відповідним наказом Мінінфраструктури №337 від 26 березня 2008 року.
Відповідно до цього наказу, для аеропорту «Бориспіль» передбачається стягування різних зборів з авіакомпаній - від 7,35 до 10,5 дол. за 1 тонну, щодо міжнародних рейсів.
Як повідомляв УНІАН, міжнародний аеропорт «Бориспіль» планує з початку літньої навігації 2013 року ввести нову систему понижувальних коефіцієнтів до зборів з авіакомпаній.
Довідка УНІАН. ДП «Міжнародний аеропорт «Бориспіль» - найбільший аеропорт України, розташований в 29 км від Києва. Він обслуговує понад 70% авіаційних пасажирських перевезень країни. Це єдиний аеропорт України, з якого виконуються трансконтинентальні рейси.
Міжнародний аеропорт «Бориспіль» за підсумками 2012 року збільшив пасажиропотік на 5,6% порівняно з 2011 роком - до 8,478 млн осіб.