За оцінкою агентства, вартість бренду зросла за 2012 рік на 11,2% і становила 10,63 млрд дол.
«МТС» - єдиний російський телекомунікаційний бренд, який увійшов до рейтингу BRANDZ-2013. МТС також посідає дев'яте місце в десятці лідируючих за вартістю бренду світових телекомунікаційних компаній, за версією Millward Brown. У загальному рейтингу топ-100 лідируючих світових брендів МТС за рік піднялася на два пункти і посіла 83 місце.
Як вважає віце-президент Millward Brown Optimor по Євразії Анастасія Куровська, МТС зробив ставку на просування і монетизацію передачі даних і виграв, досягнувши відчутних позитивних результатів: зокрема «бренд МТС перемістився у свідомості споживачів з категорії хороших, але дорогих брендів, у категорію брендів, ціна на послуги яких цілком виправдана». На збільшення вартості бренду компанії також вплинули поліпшення фінансових показників групи, покупка компанією частки в «МТС-Банку» і розширення у зв'язку з цим сфери впливу і компанії, і бренду.
У 2008 році МТС стала першою в історії рейтингу російською компанією, що потрапила до списку ста найбільш цінних світових брендів BRANDZ. Тоді вартість бренду МТС оцінювалася в 8,1 млрд дол. Третій рік поспіль у рейтинг BRANDZ, крім МТС, потрапляє лише один російський бренд - «Сбербанк Росії».
Вартість бренду в рейтингу BRANDZ ™ враховує прогнозні доходи компанії, які генерує бренд, і його поточні ринкові позиції, які визначають на основі дослідження думок споживачів. Укладачі рейтингу досліджують понад 50 тисяч брендів і опитують понад мільйон споживачів по всьому світу.
Довідка УНІАН. ВАТ «Мобільні ТелеСистеми» (МТС) є провідним телекомунікаційним оператором у Росії і країнах СНД. Консолідована абонентська база компанії без урахування абонентської бази «МТС Білорусь» становить близько 100 мільйонів абонентів. МТС та її дочірні компанії надають послуги в стандарті GSM у всіх регіонах Росії, а також у Вірменії, Білорусі, Україні та Туркменістані.
«МТС Україна», 100% дочірня компанія ВАТ «Мобільні ТелеСистеми» (МТС, Росія), надає послуги в стандарті GSM і CDMA-450, компанія обслуговує майже 20,5 млн абонентів. Дохід «МТС Україна» за 2012 рік становив 9,677 млрд грн, що на 6% більше, ніж у 2011 році. Чистий прибуток «МТС Україна» у 2012 році зросла на 72% - до 1,983 млрд грн.