Через кожні декілька кілометрів на ній з’являться табло, що інформуватимуть водіїв про дорожні і метеоумови попереду, можливі затори, стан і температуру дорожнього покриття і т. ін.
Під час ремонту українського автобану Київ-Бориспіль, який є частиною траси Київ-Харків-Довжанський, підрядна організація використає цілий ряд сучасних технологій. Про це повідомляє Facebook-сторінка програми президента Володимира Зеленського «Велике будівництво», в межах якої виконуються роботи на трасі.
Як зазначається, сучасні технології на завантаженій дорозі до Борисполя не тільки посилять комфорт та безпеку водіїв, але й сприятимуть профілактиці руйнування покриття.
Читайте такожВідремонтований плавкран "Захарій" повернувся на "Велике будівництво" запорізьких мостів
Траса буде також обладнана інтелектуальною системою управління рухом. Через кожні декілька кілометрів на ній з’являться табло, що інформуватимуть водіїв про дорожні і метеоумови попереду, можливі затори, стан і температуру дорожнього покриття і т. ін.
З обох напрямків траси будуть встановлені системи вагового контролю Weight-in-Motion (WiM). Система - ефективний інструмент у боротьбі із перевантаженим великогабаритним транспортом. Технологія фіксує швидкість, габарити та номерні знаки транспортного засобу, що дозволяє ідентифікувати перевантажений автомобіль без зупинки руху, а інформація про транспортний засіб передається до бази даних поліції.
Проект ремонту також передбачає оновлення підземних переходів та зупинок транспорту, перевлаштування опор освітлення та метеостанцій і т.ін.
Як відомо, ремонт траси Київ-Бориспіль уже стартував. У межах «Великого будівництва» буде відновлено 17 км на відрізку від кільцевої розв’язки біля метро «Бориспільська» у Києві до межі міста Бориспіль. Траса є однією з найбільш завантажених транспортних артерій країни, якою щодня прямують десятки тисяч автомобілів.
Завершити роботи заплановано вже у серпні.
Нещодавно заступник голови Офісу президента, координатор програми «Велике будівництво» Кирило Тимошенко розповів, що до кінця року в країні повинні з’явитись 6500 км доріг європейського рівня.