Штутгарт. 26 березня. УНІАН. У німецькому Штутгарті пройшла 12-та автомобільна виставка “Ретро-Класік”.
Цього року вона тривала три дні – з 22 по 25 березня, в одному з найбільших виставкових залів Німеччини – штутгартському Messe.
Виставка розмістилася у восьми залах на загальній площі понад 100 тис. кв. м.
1278 експонентів з 20-ти країн світу, в тому числі х Південної Африки, Бразилії та Нової Зеландії, представили на виставці близько 3 тис. транспортних засобів.
“Наша виставка в черговий раз пройшла блискуче, як з точки зору якості, так і інтернаціоналізму учасників та відвідувачів”, - заявив керуючий директор компанії Messe Stuttgart Роланд БЛЯЙНРОТ.
За попередніми даними, 12-ту виставку відвідали 65 тис. відвідувачів.
Наступна виставка має відбутися 7-10 березня 2013 року.
|
На цьогорічній виставці було представлено понад 3 тис. різноманітних транспортних засобів з мотором. |
|
Як завжди, штутгартська виставка збирає безліч цікавих моделей |
|
Вело-коляска з мотором – Daimler. 1886 року випуску, має 1-циліндровий мотор потужністю 1,5 кінських сили, а максимальна швидкість, які набирав цей гібрид велосипеда та машини – 18 кілометрів на годині. |
|
Benz-велокомфорт 1898 року випуску. 1-циліндровий мотор, потужністю 2,5 кінських сили. Максимальна швидкість такої вело-коляски – 25 кілометрів на годину. За 12 років – до 1900 року, було продано 1200 таких автомобілів. |
|
Oldsmobile 1903 року випуску. Ця машина, як стверджують її власники, брала участь у раллі Лондон-Брайтон – ретро-раллі, брати участь в якому можуть лише автомобілі, випущені до 1 січня 1905 року. |
|
А ось і комплект ретро-інструментів. І все було б гаразд, якби не виявилося, що виготовлені вони – з шоколаду, тож при ремонті машини вони навряд чи допоможуть, хіба що – втамувати голод. |
|
Одна з найкрасивіших машин свого часу – Іспана-Сюіза H6B, 1928 року. Нині, такий раритет продають за 570 тис. євро. Втім, немає нічого дивного, адже Іспана-Сюіза завжди вважалася автомобілем королів. На такому автол їздили Франко і Пабло Пікассо. |
|
Цей Adler Junior 1934 року тільки нещодавно знайшли в одному з сараїв і вирішили представити прямо так, як він там і зберігався останні кілька десятиліть. Що ж до відновлення, то тепер можна не сумніватися – цій машині пощастило, і вона отримає своє “друге життя”. |
|
Традиційний класичний Horch. Ці машини випускалися в період з 1935 по 1937 роки. Загалом було зроблено 627 машин, потужністю в 100 кінських сил. |
|
Звичайний Rolls-Royce, щоправда з трохи завищеним дахом – щоб справжнім джентльменам не доводилося дуже сильно нагинати голови в циліндрах при посадці. |
|
Abarth 750 GT Zagato 1959 року. Спортивний автомобіль з максимальною швидкість в 180 кілометрів на годину. Загалом було випущено близько 100 таких автомобілів. |
|
Lincoln Continental 1961 року. Символ американської мрії і гігантизму: 8 циліндрів, і одразу 300 кінських сил має під своїм капотом ця машина. |
|
Звичайний Ford пікап 1933 року. |
|
А цей Ford вже продано, про що свідчить відповідний напис на лобовому склі |
|
Німецький клуб любителів Citroen представив семимісну сімейну машину 1955 року |
|
На виставці можна побачити не лише справжні машини, але й різноманітні діючі моделі, які тут же можна придбати, якщо на реальний Rolls-Royce грошей поки не вистачає |
|
Швейцарія – країна-мрія для всіх, хто має багато грошей і хоче знайти для них тихий притулок. В Швейцарії все дуже респектабельно. В 1940-1961 роках навіть в пожежній службі цієї країни працювали ось таки Rolls-Royce Phantom-2. |
Фото Юрія Пінського.