Закінчувати роботу над грою будуть за допомогою консультанта, який працював раніше на проектах Ubisoft.
Студію Hardsuit Labs, що працює над рольовим екшеном Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2, залишили ключові співробітники — провідний наративний дизайнер Брайан Міцода та креативний директор Кай Клуні.
Відповідну заяву студія опублікувала на офіційному сайті гри. У Hardsuit Labs не уточнили причину звільнення, пояснивши це спільним рішенням керівництва студії та видавця.
"Це було спільне рішення керівництва Hardsuit Labs та Paradox Interactive. Ми цінуємо внесок Байа і Кая, які зіграли важливу роль у створенні сюжетної лінії і похмурого тону гри, і допомогли в створенні справжнього наступника культової Bloodlines", - йдеться в повідомленні Hardsuit Labs.
У студії побажали співробітникам удачі і розповіли, що тепер консультантом і креативним директором проекту стане Олександр Мандрика, який раніше працював в Ubisoft та Relic Entertainment. За понад 20 років в індустрії він встиг попрацювати над такими франшизами, як Assassin's Creed, Warhammer 40 000 та Far Cry.
"Олександр допомагатиме нам на останніх етапах розробки. Він прагне слідувати існуючему баченню і успішно донести його до фанатів Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2", - підкреслили в Hardsuit Labs.
У студії подякували фанатам за розуміння, а також зазначили, що кадрові перестановки спрямовані на поліпшення гри.
Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2 - це друга частина культового рольового екшену, створена за мотивами настільної гри World of Darkness.