Глава Take-Two поділився побоюваннями, що GTA 6 може не приваблювати молоду аудиторію

Зараз Rockstar не зможе конкурувати з Roblox, вважає Штраус Зельник.

Генеральний директор Take-Two Штраус Зельник зробив прогноз, що за 2026 фінансовий рік компанія заробить близько 6 мільярдів доларів, але святкувати поки зарано.

В інтерв'ю виданню The Game Business Зельник зазначив, що керівництво компанії постійно відчуває тиск: "Ми постійно озираємося через плече, діємо насторожено".

Відповідаючи на запитання про те, як змінюються смаки молодого покоління гравців, і наскільки Take-Two готова адаптуватися до трендів, Зельник зазначив, що компанія усвідомлює можливі виклики.

Він наголосив, що надмірна самовпевненість - ворог успіху, і найближчими кількома роками на індустрію чекає вихід великих проєктів і, можливо, поява нових форматів.

Водночас він натякнув, що Take-Two поки що не має проєктів, які могли б конкурувати з іграми на кшталт Roblox, популярними серед покоління альфа, які не особливо переймаються графікою та глибиною симуляції світу, як ті ж ігри Rockstar.

Зельник описав стратегію компанії як прагнення бути найкреативнішою, найінноваційнішою та найефективнішою. Водночас він визнав, що точних даних про вподобання молодої аудиторії у компанії немає, але впевнений, що успіх можливий, якщо запропонувати гравцям щось дивовижне і якісне.

Раніше Штраус Зельник заявив, що інвесторам не варто переживати про перенесення GTA 6, гра однаково поставить рекорди з продажу. Видавництво не підганяє Rockstar у термінах розробки, запевняє Зельник.

Вас також можуть зацікавити новини: