Зокрема, найнезвичайніші проєкти.
Самураї вже давно стали чимось більшим, ніж просто історичні постаті, їхня естетика, філософія та бойова майстерність лягли в основу десятків ігор.
У цьому списку проєкти, які по-різному, але цікаво розкривають тему самурайства: через історію, бойову систему, сюжет або навіть постмодерністські переосмислення.
Старий платформер з елементами горору та японського фольклору. Головний герой - мандрівний воїн, який б'ється з духами і демонами. Гра має простий вигляд, але чіпляє атмосферою і складністю.
Файтинг, у центрі якого бої на холодній зброї. Усі персонажі - самураї, ніндзя або бійці, натхненні Японією. Геймплей повільніший, але тактовніший, і один точний удар може вирішити результат поєдинку.
Гра, що намагається передати реалізм дуелі. Ніяких смуг здоров'я, один удар може покалічити або вбити. Тут важливі точність, таймінг і дистанція.
Екшен з елементами фентезі у феодальній Японії. Самурай бореться з демонами, використовуючи як меч, так і магічні здібності. Геймплей нагадує ранні Resident Evil, але з упором на ближній бій.
2D-екшен у стилі неонуар. Герой - найманець із катаною, що проходить рівні, де один удар - смерть. Можна сповільнювати час, планувати дії та комбінувати бойові прийоми. Сюжет подається фрагментами, з елементами психологічного трилера.
Спін-офф серії Yakuza, дія якого відбувається в Японії 19 століття. Суміш бойовика, симулятора життя та історичної драми. Можна брати участь у боях із катанами, а можна готувати їжу і допомагати перехожим. Акцент зроблено не тільки на екшені, а й на побуті.
Гра від Ubisoft, дія якої розгортається в період Сенгоку. Два протагоністи: Ясуке - історичний темношкірий самурай, і Наое - вигадана жінка-ніндзя.
Найвідоміша сучасна гра про самураїв. Розповідає про монгольське вторгнення на острів Цусіма і внутрішній конфлікт самурая, який розривається між честю і необхідністю. Бойова система будується на реалістичних дуелях, а відкритий світ насичений японською культурою.
Раніше ми складали топ-8 ігор, у яких геймплей стоїть на першому місці. Але це не означає, що в цих іграх немає сюжету.