Популярність веселої змагальної аркади від студії Mediatonic вийшла на новий рівень.
Весела аркадна гра Fall Guys: Ultimate Knockout вийшла всього тиждень тому і несподівано для всіх стала дуже популярною. Багато компаній почали пропонувати свої унікальні скіни для персонажів гри.
Автор серії Mortal Kombat, Ед Бун, на своїй сторінці в Twitter запропонував версії скінів для Fall Guys в стилі бійців з файтинга MK.
Студія Konami показала костюмів для Fall Guys в стилі Соліда Снейка, головного героя серії Metal Gear.
Крім того, до флешмобу приєдналися навіть компанії, які ніяк не пов'язані з ігровою індустрією. Так, наприклад свій скін для Fall Guys запропонувала мережа супермаркетів Walmart.
Американська компанія швидкого харчування KFC створила скін полковника Сандерса для персонажів гри Fall Guys. KFC поцікавилися у розробників, скільки потрібно ретвітів, щоб вони додали цей костюм у гру.
Це вже не перший раз, коли KFC звертає увагу на ігрову індустрію. У компанії є окремі сторінки KFC Gaming в YouTube та Twitter. Ці сторінки орієнтовані на аудиторію геймерів. Наприклад, в липні мережа швидкого харчування побудувала фірмовий ресторан в грі Animal Crossing: New Horizons. А в червні після презентації PlayStation 5 компанія KFC жартома представила власну ігрову консоль.
Fall Guys: Ultimate Knockout — це багатокористувацька аркада від студії Mediatonic. У грі 60 учасників проходять п'ять раундів з різними випробуваннями — від футболу і бігу з перешкодами до крадіжки хвостів у суперників. З кожним новим раундом кількість гравців зменшується. Переможе той, хто першим дійде до фіналу.