Коли він дізнався про смерть режисера, то був спустошений, згадує Кодзіма.
Хідео Кодзіма зізнався, що завжди хотів залучити до роботи над своєю грою культового режисера Девіда Лінча, автора "Твін Пікс", "Малхолланд Драйв" і безлічі інших культових проєктів.
Як геймдизайнер розповів IndieWire, він захоплювався творчістю Лінча протягом багатьох років і вважав, що режисер ідеально вписався б у його світи. Однак смерть постановника в січні 2025 року поставила крапку в цих планах:
"Я завжди хотів взяти в одну зі своїх ігор Девіда Лінча, режисера, яким я давно захоплююся. Однак нещодавно його не стало, і тепер я спустошений".
Кодзіма також поділився думками про те, які актори могли б органічно існувати у створених ним всесвітах. Як приклад він навів героя свого дитинства актора Стіва Макквіна і зазначив, що хотів би одного разу "оживити" його в грі, навіть якщо це можливо лише за допомогою комп'ютерної графіки.
Після релізу Death Stranding 2 геймдизайнер уже повністю переключився на хорор OD, а також обмірковує проєкт Physint.
Зовсім нещодавно Кодзіма розкритикував ААА-ігри. У ремейк Metal Gear Solid 3, який вийде в серпні, легендарний геймдизайнер грати теж не планує.