Гра створюється за канонами наукової фантастики, але з деякими умовностями.
Starfield, Нова екшен-RPG від Bethesda Game Studios, створюється за канонами і принципами наукової фантастики. Однак в грі будуть умовності, адже домогтися повної реалістичності в обраному антуражі неможливо.
Такою інформацією поділився генеральний директор Bethesda Тодд Говард в недавньому інтерв'ю, яке опублікували на офіційному YouTube-каналі компанії.
За словами керівника, Starfield буде більше схожа на "жорстку наукову фантастику". Користувачі зможуть чітко побачити, як збудований процес освоєння космосу людиною. Вони також побачать, що кораблі в грі мають певну "візуальну ідентичність". Однак на повний реалізм розраховувати не варто, адже якщо дотримуватися всіх канонів наукової фантастики, то геймплей буде сильно обмежений.
"Це питання-пастка, тому що це [Starfield] відеогра. У [істинній] науково-фантастичній відеогрі було б "ти вмираєш у космічному холоді", — продовжив Тодд Говард.
Потім керівник навів приклад однієї з умовностей, які будуть реалізовані в екшен-RPG. Перша версія гравітаційного приводу карала користувачів, тому що "на вашому кораблем закінчувалося паливо, і гра просто зупинялася". Розробники вирішили змінити це, зробивши обмеження на польоти. Тепер корабель може відправитися на обмежену дистанцію в залежності від місткості бензобака. Якщо палива недостатньо для прибуття на точку, то доведеться зробити зупинку на шляху і заправитися.
"Ми нещодавно змінили систему, в якій паливо у вашому кораблі і гравіпривід обмежують відстань, яку ви можете пройти за один раз, але паливо не закінчується. Можливо, буде оновлення або мод, які дозволять це зробити, але зараз ми робимо саме так", — заявив Говард.