Автомобільний бренд та розробники проведуть конкурс, на якому геймери повинні будуть показати своє бачення майбутнього і втілити його за допомогою Dreams.
Студія Media Molecule, яка створила гру-пісочницю Dreams оголосила про співпрацю з автомобільним брендом Mercedes-Benz. Обидві компанії пропонують геймерам створити інтерактивну модель майбутнього за допомогою Dreams, де є доступний інструментарій для розробки відеоігор різних жанрів.
Перший крок зроблять самі організатори. 8 липня на PS4 та PS5 в Dreams вийде двомірний платформер під назвою "Мрії та Mercedes". Його зможуть випробувати всі власники Dreams, розповіли розробники в блозі PlayStation.
Дії 2-D платформера розгорнуться у 2078 році. Гравцеві в ролі дівчини Еш належить вирушити у подорож разом з компаньйоном – штучним інтелектом на ім'я Коді.
"Ми сподіваємося, що гра надихне вас на створення власної версії майбутнього, оскільки вже скоро ми почнемо конкурс ігор у співпраці з Mercedes-Benz з тематикою "Уявіть майбутнє", який пройде в Dreams. Нам дуже кортить побачити ваші творіння", - заявив Джен Сімпкінс зі студії Media Molecule.
Конкурс "Уявіть майбутнє" пройде з 13 по 28 липня в Dreams. Взяти участь у ньому зможуть всі бажаючі.
Співпрацювати з Mercedes розробники вирішили, відвідавши захід, організований автокомпанією. На ньому експерти і відвідувачі створювали моделі майбутнього. Тоді в Media Molecule запропонували зручний інструмент для втілення ідей – свою гру Dreams.
"В особі Media Molecule ми знайшли чудового партнера по співпраці, щоб вивести нашу взаємодію в ігровому співтоваристві на новий рівень. Dreams пропонує ідеальний простір для любителів ігор, щоб створити бажане бачення майбутнього. Ця співпраця являє собою новий спосіб вивчення і створення образів майбутнього, уготованого для молодих і прогресивних поколінь по всьому світу", – говорить віце-президент з маркетингу Mercedes-Benz Беттіна Фетцер.