У середньому ці ігри підвищують серцебиття на 30%.
Сервіс Compare the Market провів незвичайний експеримент: 10 учасників грали в різні ігри протягом двох тижнів, а дослідники заміряли їхній пульс.
У результаті вийшов список із 10 ігор, під час яких серцебиття учасників підскакувало найсильніше порівняно зі звичайним станом. За стартову точку брали середній пульс, який вважається нормальним, - 60 ударів.
Постапокаліптичний екшен про дівчинку та її прийомного батька, в якому гравець регулярно стикається з погрозами, дефіцитом ресурсів і емоційними сценами. Часті стелс-епіздои, несподівані сутички та загальна напружена розповідь - усе це сприяє посиленню серцебиття.
Королівська битва зі швидким темпом, різкими перестрілками і високим ризиком. Концентрація і стрес під час фінальних кіл зони особливо позначаються на пульсі.
Незважаючи на мультяшну графіку, ця гра викликає масу стресу: таймер і ризик вильоту з раунду в будь-який момент змушують нервувати не менше, ніж у змагальних шутерах.
Тактичний шутер, де гравець повинен діяти акуратно і швидко реагувати на будь-яку небезпеку. Ворог, який раптово вистрибнув з-за рогу, змушує серце застукати з новою силою.
Спортивні ігри викликають не менше емоцій, особливо в онлайні. Останні хвилини матчу, спірні голи або пенальті можуть серйозно підвищити серцебиття, особливо якщо рахунок рівний.
Яскрава, але напружена королівська битва, де важливо не тільки влучно стріляти, а й швидко будувати. Постійний контроль зони, напружені дуелі та динаміка фінальних кіл позначаються на пульсі.
Хоча гра некваплива, в ній вистачає раптових перестрілок, полювання, сутичок з бандитами та інших подій, які вибивають зі спокійного ритму. Особливо це помітно під час зустрічей із законниками або дикою природою.
Різноманіття місій, раптові погоні, хаос у відкритому світі та напружені сюжетні сцени - все це змушує гравця постійно бути на чеку. GTA залишається однією з найбільш насичених за подіями ігор.
Як і FIFA, ця гра тримає в напрузі протягом усього матчу. Особливо в мультиплеєрі, де найменша помилка може вирішити результат зустрічі. Пульс зростає ближче до фінального свистка.
Екшен з елементами RPG, де гравець бере участь у боях, облогах і рейдах. Битви з великими ворогами і тривалі місії з високим ризиком часто супроводжуються фізичним напруженням.
Раніше ми складали топ-10 ігор, у яких можна жити. На їхнє проходження піде не менше 100 годин.