Насамперед, у компанії мають на увазі елементи кастомізації та косметики.
Ubisoft викликала подив у геймерів, заявивши в річному фінансовому звіті, що внутрішньоігрова монетизація в іграх робить досвід "веселішим".
Як повідомляє GamesRadar, компанія підкреслює, що йдеться про добровільні витрати. Мовляв, гравці платять, щоб кастомізувати аватарку або прискорити прогрес. На думку Ubisoft, це покращує залученість і загальне враження від гри.
У звіті також ідеться, що за останні роки Ubisoft успішно трансформувала свою бізнес-модель за рахунок зростання цифрових продажів. Усередині компанії навіть створили робочу групу з питань монетизації та пов'язаних із нею ризиків. Її мета - розібратися в тонкощах і виявити потенційно маніпулятивні або непрозорі практики.
Ubisoft визнає, що тема чутлива і стратегічно важлива, тому ділитися деталями рекомендацій і підходів вона не буде.
На тлі цієї заяви гравці продовжують висловлювати роздратування: в обговореннях Assassin's Creed Shadows у Steam з'являються побоювання щодо нав'язливих мікротранзакцій, а на Reddit набирають популярності пости з критикою у бік Ubisoft за перетворення майже всіх своїх AAA-ігор останніх років на "жахливу суміш жадібності та копіпасти".
Раніше ми розповідали, що очільник Ubisoft упевнений: Star Wars Outlaws провалилася через згаслий інтерес до "Зоряних воєн". Хоча, звісно, технічний стан гри теж зіграв свою роль, визнав Ів Гіймо.