В Ubisoft вважають, що мікротранзакції допомагають гравцям веселитися

Насамперед, у компанії мають на увазі елементи кастомізації та косметики.

Ubisoft викликала подив у геймерів, заявивши в річному фінансовому звіті, що внутрішньоігрова монетизація в іграх робить досвід "веселішим".

Як повідомляє GamesRadar, компанія підкреслює, що йдеться про добровільні витрати. Мовляв, гравці платять, щоб кастомізувати аватарку або прискорити прогрес. На думку Ubisoft, це покращує залученість і загальне враження від гри.

У звіті також ідеться, що за останні роки Ubisoft успішно трансформувала свою бізнес-модель за рахунок зростання цифрових продажів. Усередині компанії навіть створили робочу групу з питань монетизації та пов'язаних із нею ризиків. Її мета - розібратися в тонкощах і виявити потенційно маніпулятивні або непрозорі практики.

Ubisoft визнає, що тема чутлива і стратегічно важлива, тому ділитися деталями рекомендацій і підходів вона не буде.

На тлі цієї заяви гравці продовжують висловлювати роздратування: в обговореннях Assassin's Creed Shadows у Steam з'являються побоювання щодо нав'язливих мікротранзакцій, а на Reddit набирають популярності пости з критикою у бік Ubisoft за перетворення майже всіх своїх AAA-ігор останніх років на "жахливу суміш жадібності та копіпасти".

Раніше ми розповідали, що очільник Ubisoft упевнений: Star Wars Outlaws провалилася через згаслий інтерес до "Зоряних воєн". Хоча, звісно, технічний стан гри теж зіграв свою роль, визнав Ів Гіймо.

Вас також можуть зацікавити новини: