Кампанія #Ценормально вже сколихнула соцмережі: після того, як до руху приєдналися відомі жінки.
Компанія Essity заявила про старт в Україні інформаційної кампанії #ценормально.
Як повідомляється в інформації, переданій УНІАН, Libresse став першим в Україні брендом, який не боїться показувати в рекламі прокладок експериментальну рідину природного червоного кольору.
Як відомо, компанія Essity проводить рекламні кампанії, які покликані покінчити з упередженнями, пов'язаними з менструаціями у жінок.
"#Ценормально вже сколихнуло соцмережі: після того, як до руху приєдналися відомі жінки, зокрема письменниця і правозахисниця Лариса Денисенко і редактор онлайн-видання The Devochki Оксана Павленко, користувачі соцмереж почали ділитися власним ставленням до проблеми стигматизації місячних та висловлюватися на підтримку кампанії", - наголошується в повідомленні.
Представники Essity переконані, що тема залишається табуйованою, поки хтось не наважиться заговорити про неї першим.
"Ми віримо, що наша кампанія допоможе змінити ставлення до місячних і дасть поштовх масмедіа більш вільно висловлюватися на цю тему, оскільки ми бачимо, що суспільство цього потребує", — і додають: "врешті-решт, наше гасло — "Живи сміливіше!", - вважають в Essity.
Раніше в Британії по ТБ демонструвалися ролики, в яких жінки їздять на велосипеді, займаються боксом, бігають, при цьому їх одяг вкритий плямами бруду і крові, а девіз кампанії проголошував "Ніяка кров нас не зупинить!".