Як падав Ан-26: реконструйована хронологія авіакатастрофи під Харковом

Командир екіпажу повідомляв про відмову лівого двигуна.

Тренувальні польоти літака Ан-26 розпочалися о 18:50 і мали тривати до 22:50.

Про це повідомляє прес-служба СБУ.

Навчальними планами було передбачено підготовку курсантів як льотної, так і штурманської спеціальностей відповідно до курсу бойової підготовки. 

Читайте такожЗачепився за землю: у Міноборони назвали попередню причину падіння Ан-26 в Чугуєві

Літаком керував командир екіпажу. Після пройденої частини маршруту о 20:38 він доповів керівнику польотів про відмову лівого двигуна.

О 20:40 командир екіпажу запросив захід на посадку, а о 20:43 пройшов дальній привід. Вже о 20:45 сталася авіакатастрофа.

При цьому у спецслужбі кажуть, що фахівцям поки не вдалося знайти прилад об’єктивного контролю літака («чорну скриньку»).

Заступник міністра внутрішніх справ Антон Геращенко підтвердив такий розвиток подій. За його словами, командир екіпажу висловив готовність саджати судно на одному двигуні. Під час посадки літак зник з радарів і впав на землю.

Аварія Ан-26 в Чугуєві: що відомо на ранок 26 серпня

  • Літак розбився при заході на посадку вночі 25 вересня. Крім екіпажу, на борту літака знаходилися курсанти Харківського університету Повітряних Сил ЗСУ.
  • За оновленою інформацією Офісу генпрокурора, в результаті аварії загинули 25 осіб із 27, ще двох госпіталізували.
  • Однією з можливих причин авіакатастрофи могла стати помилка екіпажу.
  • За фактом падіння Офіс генпрокурора почав кримінальне провадження про порушення правил польотів і підготовки до них, що спричинило катастрофу і тяжкі наслідки.
  • Володимир Зеленський заявив, що терміново виїжджає сьогодні в регіон.
  • У зв'язку з жахливою аварією в області оголосили 26 вересня Днем жалоби.