Центр переїхав на Дніпровську набережну у нове сучасне приміщення загальною площею понад 2 тисячі квадратних метрів.
У Києві сьогодні відбулася офіційна церемонія відкриття Єдиного дозвільного центру. Традиційно (для таких випадків) урочистість розпочалася з перерізання символічної червоної стрічки та екскурсії по центру.
"На практиці з завтрашнього дня кияни – ті, хто займається бізнесом, чи хочуть розпочати займатися бізнесом, - зможуть переконатись, що цей проект саме для них, що він зручний і дає можливість без перешкод розвивати бізнес у нас - у столиці України", - переконаний голова Київської міської державної адміністрації Олександр Попов.
Як відомо, такий центр планувалося відкрити ще рік тому, але через проблеми з приміщенням централізація в наданні адміністративних послуг відкладалася. Врешті решт було вирішено, що центр переїде на Дніпровську набережну у нове сучасне приміщення загальною площею понад 2 тисячі квадратних метрів.
Важливо, що центр має зручне місце розташування, бо поряд є станція метрополітену та зупинки іншого громадського транспорту. І в цьому теж, як виявляється, у влади є певна мета. "Ми повинні максимум з центра міста забирати різні послуги, які надають і урядовці, і місцева влада, і переводити їх в райони, щоб менше людей на авто приїжджало в центр. Це стратегічне таке питання, тому що нам центр треба звільнити від напруги з точки зору автомобільного транспорту на вулицях", - пояснив голова КМДА.
Для відвідувачів, які приїздитимуть в центр власним транспортом, тут організовано паркувальний майданчик на 50 місць, а також можна скористатися підземним паркінгом, який збудований для мешканців житлових будинків мікрорайону.
Влада розраховує, що створення центру буде одним з перших серйозних кроків щодо запровадження електронного урядування.
В центрі працюватиме електронний документообіг і буде запроваджено електронну чергу. Крім того, будуть створені всі умови для людей з обмеженими фізичними можливостями. Переваги електронної черги очевидні, по-перше, це дасть можливість постійно відстежувати кількість відвідувачів, які чекають на надання послуг, по-друге - обсяг черги на кожен вид послуг, по-третє - кількість прийнятих відвідувачів, а також - скільки часу кожен з них чекав своєї черги і як довго його обслуговував працівник.
Зараз до Єдиного дозвільного центру переводяться всі адміністративні послуги, які надавалися у місті різними установами. Крім того, тут надаватимуться нотаріальні послуги та працюватиме Wi-Fi, що не менш важливо для підприємців.
Петро Залужний