Вона вперше з'явилася ще у 1940-х.
У 2010-х важко було уявити образ американського підлітка чи студентки без універсальної оливкової куртки, яку часто називали "армійською". Куртка з великими кишенями та прямим силуетом пасувала до всього і була однаково популярною серед фанатів різних стилів.
Як звернув увагу Glamour, сьогодні, майже через 15 років після свого піку, зелена польова куртка знову опинилася в центрі трендів. Її вже повернули на подіуми та в магазини такі бренди як Prada, Victoria Beckham, L.L. Bean та Levi’s, більше того - сучасні моделі майже не відрізняються від тих, що носили в 2012 році.
Видання зазначає, що коріння тренду сягає значно глибше - у 70-ті, коли люди з антивоєнними поглядами носили справжні військові польові куртки на протести. Такі моделі створили у 1940-х як частину інноваційної багатошарової системи одягу для американських солдатів у Другій світовій. Куртка мала утеплювач, додатковий водонепроникний верх і навіть інструкцію з правильного "багатошарового" одягання.
Тепер до популярності стрімко повертається й інша деталь системи - стьобана підкладка польової куртки. Йдеться про ту саму "лукову" стьобану куртку, яку зараз носять ледь не всі.
Нагадаємо, минулого тижня Інститут кольору Pantone представив головний відтінок 2026 року.