У моду повертається улюблена куртка мілленіалів (фото)

Вона вперше з'явилася ще у 1940-х.

У 2010-х важко було уявити образ американського підлітка чи студентки без універсальної оливкової куртки, яку часто називали "армійською". Куртка з великими кишенями та прямим силуетом пасувала до всього і була однаково популярною серед фанатів різних стилів.

Як звернув увагу Glamour, сьогодні, майже через 15 років після свого піку, зелена польова куртка знову опинилася в центрі трендів. Її вже повернули на подіуми та в магазини такі бренди як Prada, Victoria Beckham, L.L. Bean та Levi’s, більше того - сучасні моделі майже не відрізняються від тих, що носили в 2012 році.

Видання зазначає, що коріння тренду сягає значно глибше - у 70-ті, коли люди з антивоєнними поглядами носили справжні військові польові куртки на протести. Такі моделі створили у 1940-х як частину інноваційної багатошарової системи одягу для американських солдатів у Другій світовій. Куртка мала утеплювач, додатковий водонепроникний верх і навіть інструкцію з правильного "багатошарового" одягання.

Тепер до популярності стрімко повертається й інша деталь системи - стьобана підкладка польової куртки. Йдеться про ту саму "лукову" стьобану куртку, яку зараз носять ледь не всі.

Нагадаємо, минулого тижня Інститут кольору Pantone представив головний відтінок 2026 року.

Вас також можуть зацікавити новини: