"Люди йдуть і йдуть, ми процвітаємо": ритуальне агентство в РФ пропіарилась на коронавірусі

Працівники компанії стверджують, що знижку на пам'ятники вони ввели з січня, ще до пандемії коронавірусу.

У Смоленську (Російська Федерація) ритуальне агентство «Свічка» зробила знижки на пам'ятники за промокодом «корона», що привело в здивування користувачів мережі.

Директор ритуального агентства «Свічка» Денису Яновському довелося вибачатися, передає видання «Підйом».

Читайте такожУ Росії "ритуальники" влаштували сварку біля моргу

«Це невдало вибране слово. Ми перепрошуємо всіх, кого зачепила ця акція. Ми робили знижку з початку року, але хотіли провести дослідження різних рекламних кампаній. У ліфтах, де це побачили люди, ми розміщуєм рекламу понад два роки і досі не розуміли, працює ця реклама чи ні. Тому вирішили ввести промокод, але не вгадали зі словом», - сказав Яновський.

Працівники компанії стверджують, що знижку на пам'ятники вони ввели з січня, ще до пандемії коронавірусу.

«Нічого тут такого немає, я вважаю. У нас такий директор людяний, так що немає ніяких поганих намірів. Люди до нас ідуть і йдуть, організація процвітає», - заявила співробітниця «Свічки».

Як повідомляв УНІАН, російський регулятор «Роскомнадзор» вимагає від Google заблокувати новину про те, що Кремль може приховувати реальну кількість померлих від COVID-19 громадян.