Під Одесою астрономи власноруч сконструювали унікальний телескоп та відкрили декілька астероїдів (відео)

Фахівці виготовили на спостережній станції навіть дзеркало для телескопу, його діаметр становить 80 см.

Неподалік Одеси за небом цілодобово спостерігає найбільший на материковій Україні телескоп-астрограф, створений українськими фахівцями. Його даними користується навіть Європейське космічне агентство.

Читайте такожСонце перетвориться на кристалічну сферу через 10 мільярдів років - астрономи

Про це йдеться в сюжеті ТСН. Зазначається, що астрономи сконструювали телескоп власними руками, майже без використання промислових компонентів. На спостережній станції було виготовлено навіть дзеркало для нього. Діаметр – 80 см.

Телескоп фотографує небо, а комп’ютер обробляє цифрові фото. Науковці досліджують небесні тіла, а крім того, уважно стежать за штучними супутниками Землі та космічним сміттям. Аби не сталось зіткнення уламків з штучними сателітами, фахівці постійно розраховують зміну орбіт космічних об’єктів. Дані надають Європейському космічному агентству.

Разом з орбітальним телескопом «Гайя» астрономи вже відкрили кілька невідомих астероїдів.

Раніше телескопи NASA сфотографували найяскравішу комету 2018 року. Комета 46P/Wirtanen наблизилася до Землі 16 грудня, перебуваючи на відстані майже 12 мільйонів кілометрів - в 30 разів далі, ніж Місяць.