Ще мільярд "трубок" - і більше нікому продати
Нові ринки - такі як азійсько-тихоокеанський, африканський і латиноамериканський - все ще забезпечують зростання продажів у світовому масштабі, проте доволі низький рівень прибутків виробників свідчить про те, що це зростання компенсується перенасиченням найбільш прибуткових ринків збуту в західних країнах.
На думку представників Informa Telecoms and Media, тепер основне завдання виробників мобільних телефонів - це переконати користувачів мобільного зв`язку регулярно міняти свої "трубки" на сучасніші.
Тим часом мобільні телефони "третього покоління" поки що не виправдовують очікувань виробників. Згідно з прогнозом, на 2008 рік продажі 3G-телефонів становитимуть лише чверть від загальносвітових.
Не знайшов, на думку авторів дослідження, свого місця на ринку і сервіс MMS (multimedia messaging services), що дозволяє користувачам обмінюватися не тільки текстовими повідомленнями, а й фотографіями. Основною перешкодою тут стало занадто складне для рядового користувача програмне забезпечення, необхідне для використання MMS.